Monday, June 20, 2011

Pemain sasaran Liverpool gagal akibat risiko kecederaan

Liverpool terpaksa berputih mata kerana mungkin terpaksa melepaskan pemain sasaran jangka panjang mereka, Sylvian Marveux dari Rennes. Pemain sayap ini bakal di ikat Liverpool dengan gaji di sekitar £60,000 seminggu setelah diperolehi dengan perpindahan percuma.

Pemain Perancis ini dipercayai telah diperhatikan oleh Comolli sejak tahun lepas dan mahukan dia segera ke Liverpool tetapi melengahkan perpindahan tersebut sehingga musim ini untuk memperolehinya secara percuma. Ikuti berita tersebut yang pernah di post di masa tambahan di sini.


Kegagalan ujian perubatan Marveux dilaporkan amat kronik kerana kecederaan pangkal paha yang dialaminya pada musim ini berkemungkinan akan berulang. Tidak mahu menanggung risiko akhirnya pihak pengurusan Liverpool memutuskan untuk menangguh seketika pemberian kontrak kepada Marveux.

Sekiranya gagal Newcastle United dikatakan sedang menunggu masa untuk menyambar pemain ini. Dan ini adalah pemain ketiga yang gagal diperolehi Liverpool setelah mereka kehilangan Phil Jones dan Ashley Young yang akan ke Manchester United. Liverpool pada masa ini bagaimanapun telah berjaya mengikat Jordan Henderson daripada Sunderland.

1 comment:

  1. tak kenal pun..injured pulak tu..sama cm ngogg tak tekenal tp bila main ngan liverpool baru kenal

    ReplyDelete