Sunday, December 26, 2010

Fergie dan Wenger tidak perlukan David Beckham

Sudah menjadi lumrah setiap pemain bintang di liga MLS akan cuba untuk mendapatkan tempat untuk dipinjamkan ke mana-mana kelab EPL dan kelab lain di Eropah. Antara nama-nama yang biasa melakukannya adalah David Beckham yang dua kali bermain di AC Milan dan London Donavan.

Ketika satu soalan diajukan kepada David Beckham baru-baru ini mengenai kemungkinan dia akan dipinjamkan kemana. Dia memberitahu yang dia hanya berminat untuk bermain lagi di Manchester United, kelab diman dia menjulang 6 kali kejuaraan sebelum berpindah ke Real Madrid pada 2003. Selain itu terdapat juga spekulasi yang menyatakan dia akan ke Arsenal.

Pengurus Manchester United telah awal-awal lagi menolak kemungkinan ini setelah Sir Alex Ferguson memberitahu bahawa dia tidak akan menandatangani pemain seperti Beckham pada masa ini yang telah lanjut usia. Nampaknya belum reda lagi kemarahanya kepada Beckham kerana perselisihan faham lama.

Sementara itu pengurus Asenal, Arsene Wenger pula memberitahu tidak mungkin dia akan mendapatkan Beckham kerana dia sudah mempunyai ramai pemain midfield ketika ini.

Wenger menambah yang dia amat mahukan Beckham ke Arsenal tetapi Arsenal kini mempunya banyak option untuk pemain sayap.

No comments:

Post a Comment