Tuesday, December 21, 2010

Milan Jovanovic didalam senarai perpindahan selepas 6 bulan di Liverpool

Menurut dari satu laporan Liverpool di khabarkan telah menyenaraikan Milan Jovanovic didalam senarai pemain untuk dijual hanya selepas enam bulan pemain dari Srbia ini berada di Merseyside.

Bekas pemain Standard Liege ini dikatakan diperolehi oleh Rafael Benitez sebelum dia meninggalkan Liverpool tetapi jarang digunakan oleh Roy Hodgson.

Pemain berusia 29 tahun ini pada mulanya sering dipilih oleh Roy Hodgson dikesebelasan utama tetapi kelebihan itu tidak digunakan sepenuhnya oleh Jovanovic untuk memikat Hodgson setelah gagal menunjukkan prestasi yang memberangsangkan walaupun datang ke England dengan reputasi yang besar. Dia pernah dipikat oleh Real Madrid pada 2009 tetapi menolak lamaran tersebut risaukan yang dia tidak diturunkan untuk setiap perlawanan.

Peminat Liverpool juga amat kecewa dengan permainan Jovanovic sehingga sekarang yang sentiasa berada dibahagian sayap tetapi kadang kala berubah ke posisi penyerang.

Dilaporkan West Bromwich Albion dan Birmingham telah bersedia mengeluarkan dana sebanyak £3million untuk mendapatkan Jovanovic ke sana. Sehingga sekarang Jovanovic hanya bermain 8 permainan di liga.

No comments:

Post a Comment