Monday, November 29, 2010

Bernard Caiazzo dedahkan kegagalan Damien Comolli di St Etienne

Pengerusi bersama St Etienne, Bernard Caiazzo hari ini mendedahkan Damien Comolli adalah penyebab masalah kewangan yang menimpa mereka sekarang.

Amaran ini sebenarnya ditujukan kepada Liverpool yang kini amat mengharapkan Comolli dapat mencari bakat-bakat muda di Liverpool untuk di ketengahkan pada skuad utama mereka setelah melihat kejayaannnya membawa pemain seperti Gareth Bale ke Tottenham.

Caiazzo mendedahkan Comolli telah menghabiskan £18.7m daripada kantung St Etienne untuk mendapatkan 7 pemain pada Ogos tahun lepas tetapi hanya seorang sahaja yang bermain didalam kesebelasan utama sekarang.

Dia memperolehi segala kuasa dan kata putus untuk setiap perpindahan di St Etienne pada tahun pertama tetapi kuasanya mula dipertikaikan selepas itu apabila polisi perpindahannya tidak menunjukkan hasil. Caiazzo juga telah mengemukakan cadangan untuk menyingkirkan Comolli tetapi ia dihalang oleh rakan sejawatnya di sana.

Selain itu, Comolli juga dkatakan telah menolak perpindahan Laurent Koscielny dengan harga hanya £1.27m daripada kelab Divisyen 2 Tours ke St Etienne dimana pemain ini telah disambar oleh Asenal pada harga £10.2m.

No comments:

Post a Comment